Dålig uppdatering..igen!

Har fullt upp i skolan men nästa vecka blir det nog lite mer fart på mig och bloggen, höstlov då och har nog en hel del tid å döda som jag kmr göra här på bloggen :)

Dessa enkla men snygga tunikor i olika färger är en favorit hos mig. Har en svart redan men åkte och köpte en i marinblå, riktigt snygga! Snyggare när du själv tar på dig och ser hur de sitter, inte lika fina när man tittar på de så här :P Passar till allt möjligt också, bara att matcha med leggings/smycken/etc.

149:-/styck Riktigt billigt! Ginatricot






Kommentarer
Postat av: karin

jag har en svart och en vit, kanon bra,kan ha både tills vardags och till utgång och man har nått snyggt halsband och sådär:)

2009-10-25 @ 20:39:55
URL: http://kakkaforsse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0