Svar på frågor

Inte fått många frågor alls men ställer de jag fått och skulle det vara så att någon fråga dyker upp så är det bara att ställa den bland kommentarerna! :)

Vad heter du?
Då jag helt är anonym låter vi bli med att avslöja namnet ;) inte så vanligt namn!

Hur gammal är du?
Jag är 17 år, fyller 18 i januari.

Vilken stad bor du i?
Bor i Uppsala

Finns det en pojkvän som du klär i de snygga koftorna?

Japp det finns det :) jag är hans personliga stylist haha ;)

Syskon?
En storasyster

Vill du jobba med mode sen när du är klar i skolan?
Nej faktiskt inte haha, jag satsar på juridik (helt annat än mode kan man ju lugnt säga! men intresse för kläder/shopping har jag helt klart!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0